v12531_A%281%29.jpg

 

Totta kai minä olen tietoinen, että on heinäkuu, vaan eihän sellainen asia estä minua tuntemasta lapsuuden aikaista nostalgiaa, askarrellessani aikoinaan joulukuuseen koristeita. Löysin tämän kulumattoman idean Vivi Gade desing mallistosta. Otan näitä joulumyyntiin pikku puotiini fb :ssä. ( Sammalkeiju) jos joku muukin haluaa koota joulukuuseen omansa  Miksi otsikko on Rubininkuutio, syystä että minulla tuli sellainen olo tätä tehdessäni kuin olisin vääntänyt kuution puolia kohdalleen.. En olisi ikänä uskonut, että ymmärrys näin yksinkertaiseen askarteluun, tuotti ongelmia Sinnikäs, kun olen sain, kuin sainkin sydämen koottua niin, että sisään saa sujautettua, jotain pientä. Kuva ei ole askartelemistani sydämistä, vaan lainattu netistä. Nyt kun olen yhden onnistuneesti koonnut, seuraavat ovat varmasti helpompia.

Ensimmäinen sydän on ruttuinen, ettei paremmasta väliä. Ruttuja tulee, kun purkaa, kokoo, purkaa jne. Heitin moisen ohjeistuksen pois ja aloin kokoamaan oman muistikuvien mukaan. Helppoa kuin mikä, Olen aina ihmetellyt ohjeita, ne eivät täsmää eivätkä sovi minulle, on sitten kysymys neulonnasta, ompelusta jne. Nyt on 8 kpl sydämiä odottamassa jatko käsittelyä.